elinannamajamarie

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Elin - 9 september 2011 22:12

Åkte te stan idag efter skolan med Kajsa och Sandra. c: SKåååååjjj. c:
Vi åkte te nöjes och gick hem te Kajsas mamma, lämna väskorna osv.. Sen gick vi o åt på mc. c; Ja tog Happy Meal för ja ville ha en till smurf.
Fick nån konstig..
Kajsa, Sandra o jag gick in på willys, jag skulle ju somsagt ha hårfärg. c:
Valde ut en bra där men köpte den inte utan alla köpte glass istället. c:
 Och Sandra o Kajsa godis och GLASS..
Sen gick vi vidare upp och satte oss inomhus och åt upp glass. c:
Sen gick vi in på Lindex och kollade därinne efter hårfärg, hittade bra där med.. men inte tillräckligt röd. O.o
Så vi gick in på kicks.. dyrt.. tråkigt.. jobbigt.. Så vi gick till H&M istället. c: Därinne hittade jag en fin röd färg. c: Tänkte ta den ljusa skrikiga röda.. typ.. pytte lite ljusare än den ja köpte.. Men.. tänkte på att ja inte vill bli orange med tanke på att jag säkert har blond utväxt igen. -.-

Men sen gick vi tbx hem te Kajsa och hämta väskorna och sen gick vi upp till nöjes o väntade på Sandras pappa. Jag hade typ missat bussen så ja gick bort o kollade när nästa buss gick som va 18.02 Skoj. Men ja. c: Sandras pappa kom, hon åkte.. Kajsa o ja gick bort o satte oss inuti vänthallen på station och flumma. xD
Sen gick vi ut o satte oss och jag fick.. PANIK! Mitt batteri hade bara 3% kvar.. Sad face..
Men den klarade sig tills bussen kom och jag hann ringa mamma. c:

Busschaffören typ snacka i sin mobil..höll på o dö.. han typ snacka om nån jävla snubbe för han bara; Ja men asså, han är ju lite kraftig. Ja ellerhur, precis.. aah... mmm..

Gay? o.o

Hemma gjorde ja inte mkt.. inte nu heller.. Har spelat lite transformice bara..

Så.. ja.. hejdå.


Biilder. o.o


  Sandra hade kul och tog bilder på mig som jag ville ha. c; 

Första är jag vid busshållplatsen.. suddig.. Liten bild osv. c; 

Jag ville inte stå stilla. c: 

 

   Sen foto inne i bussen med.. öga var de då..

Sandra gillar dom. ;s


    Sen nånstans.. öga igen.. HAHA. c;



   Denna hårfärg köpte jag. c': Men ska ju dock inte ha hela håret. c;


Jätte kulig dag iallafall. <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heter Elin, 14 år.
Har inget liv, så ni får veta vad jag gör. ;)
Kram.

Fråga mig

20 besvarade frågor

Gästbok. :3

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards