elinannamajamarie

Alla inlägg under juni 2011

Av Elin - 26 juni 2011 19:55

Mamma klippte mig förut idag. 

Trodde de skulle vara som vanligt längden.. 

Sen bara..  CHOCK lite längre än axlarna. 

Men.. de va egentligen rätt bra, för det var väldigt slitet. 

Menmen.. Det växer. :) 


Veckan kommer bli underbar. <3


10 dagar kvar till en annan sak med. ^^ 



Sometimes.. even I smile. 

 

Av Elin - 24 juni 2011 19:40

Ja.. idag är det midsommar.

Iår slapp jag följa med moder och fader upp till en granne och fira. 

Tråkigt.. nej. 

Jag sitter istället här hemma och snackar på skype. :) 

Ska snart se en film och göra egen mat. :) 

Men.. Alla får ha det trevligt. 


Puss o Kram <3 


Miss you. <3

Av Elin - 23 juni 2011 13:51

Ja, till  min frukost idag, eller ja.. lunch kan vi ju kalla det nu, då åt jag en omelett. 

Ingen som man köper eller så, utan jag stekte den själv. ^^ 

Haha, ingen såndära fyllning heller som skinka och annan skit. :s 

Men mera har jag inte gjort idag vad jag vet. Jo, sovit. ^^ 

Men annars har denna vecka varit underbart bäst. :) 

Nästa vecka blir nog likaså. ^^ 

Sen nu nästa vecka är det väll dags för Karlskoga festen?? 

Den blir säkert lika kul som dom andra åren. ^^ 

Sen 6-9 juli har vi ju Putte I Parken också. :) Sen kommer man väll resa bort osv. 

Ja, vi åker till kusten som vanligt. :) 

Nej, nu ska jag.. diska. Haha. ^^ 

Hejdå. :3 



Min omelett. :3 

Det ser ut som vanlig pannkaka. ^^ 

 

Av Elin - 19 juni 2011 23:29

Kom hem från 4 dagars ridläger med övernattning igår. 

Kom 2a på hopptävlingen med Casir. :) 

Grattis till Julia. c: 

Haha, gud vad kul vi har haft det!! ^^

Saknar alla roliga underbara människor med ett undantag.



Lite bilder från lägret: 




   Här är alla, utom Emma. Hon typ, sov ju hemma.    Hästarna, några av dem. c;    Fin min jag har.. haha. Men jag ska se ut som en pedofil på bilden.. Malin peka på mig. ^^   Alla älskar mitt '' Back slick'' haha.. Gud vad vi skrattar åt den bilden. ^^    Malin och Julia Poosade. Eller hur det nu stavas. Julia är den till vänster och Malin till höger. c:    Jag vart Gangster helt plötsligt och Malin och Julia pekar på mig. xD   Linnea. ^^  SAKNAR DIG! <3   Alla på lägret, utom Sofie och Emma. Sofie gick in och Emma var hemma. ^^ 


SAKNAR ER! <3

Av Elin - 13 juni 2011 19:32

kvar till sommarlov. 

Imorgon, upp kl 7. 

Jag har nu flätat mitt hår.. fast.. kom på.. måste dusha.. 

Måste ta ut flätorna. D: 

ASSÅ jag prova locktång.. håret stod åt alla håll. :c 

Sen vill jag inte ha platt... Men.. om jag går och dushar nu.. elr.. 8 kanske.. sen torkar jag det.. sen flätar jag det. :D

Risken är stor att flätorna står åt alla håll, typ böjda och då ser de cp ut. 

Bajs på allt. 

Med långt hår kan man göra allt. :c

Mitt är bara mellan kort och långt så.. ja, där kan man bara.. sätta upp det, platta det och sen.. inget mer. SÄMST!

Förlänger håret snart. o.o 

Tror jag ska göra det... 

SMART! :D

Nejmen.. Får försöka att ta en bra bild imorgon då man ser mina kläder. c:

GASH på en till sak.

Elr.. ja. Men jag ska ju sjunga imorgon. :3

Hej kråka. :3

Nejmen. Lycka till! Till mig själv! EGO. :3 

Nejmen.. Blö. 



Bild jag tog imorse. :3 En del av min lugg ser mörkare ut.. Scary. :3 

 

Av Elin - 11 juni 2011 12:28

Igår, vatten över sig utan någon anledning. 

Ja, jag blev arg på dig. 

Gissa varför. 


Gud.. orkar seriöst inte med mer hat.

Vad fan har jag gjort er? 


Nej.. Orkar inte. 

Ska tänka på denna dag. :) 

Jag ska ligga i min säng.. 

Och kolla på tv hela dagen.. 

Och jag har flyttat min dator, så nu ligger jag här och nördar. ^^ 

Nu kom katten också.. Min mysis. 

Men nu gick hon igen.. Min mysis. 


Nu ska jag.. fortsätta med det jag gör.. 

Hejdå. :3 

Av Elin - 8 juni 2011 21:03
Ja.. Snart sommarlov. 
Kommer sakna en blick varje dag, knappt kunnat sova för alla
flash back's under mitt år i 7an. :c

Men ja. Sitter och nördar spotify igen, skönt med premium. :3
Haha, dagen va åzm idag. ^^
Liksom, sluta tidigare på.. typ.. ALLT utom idrott då..
Eller jag vet inte.
Men ja. :)
Jag är trött.
SEN SÅ ÄR DET SÅ GÖTT ATT JAG INTE HAR MERA PROV NU ELLER OMPROV! Jippie.

Slänger in en bild med. (;
Puss på Kram.

 
Av Elin - 4 juni 2011 19:45

Och Sandra ringde imorse, och hon kom hit. Vi bytte genast om och gick ner till sjön. Det var kallt tyckte jag men Sandra bara slängde sig i. ^^ 

Sen gick jag med i.. fast på den andra stranden sen så badade vi där. ^^ 

Sen.. ja.. hjälpte vi pappa att få i våran flytbrygga och sen skulle Sandra o ja gå hem.. Då var inte mitt linne på bänken på vår brygga där längre.. Och innan hade vi lyft upp nått i vattnet som Sandra trodde va kalsonger.. 

Vi båda vände huvudet mot den sidan och sen bara NEJ och så sprang vi över dit och letade i vattnet, för jag hade ju slängt i den igen.. Men vi hittade den och den var.. BLÖT. 

Men sen gick vi hem till mig och la oss på en filt och solade mage och rygg, sen hade vi tagit med fia med knuff ut och en kortlek. Vi spelade fia 2 gånger eller 3 gånger, sen bytte vi sida (jämn bränna) och så spelade vi finns i sjön och sjuan. ^^ 

Sen solade vi, och sen gjorde vi nått mer.. vi gick in iaf och åt typ glass.. och sen spelade vi shack. Sandra vann båda gångerna.. fast jag var smart utan att veta om det. ^^ 

Sen gick vi ner och badade igen, haha gud.. Jätte varm dag idag iallafall! 

Nu är min rygg röd.. eller brun.. blandad kanske.. 

Vill ha upp våran pool så man kan slänga sej i den istället för att gå fram och tillbaka ner till sjön.. :c

Bara nåra meter men.. jobbigt.. 

Camping folk som säkert undrar vad man gör också.. 

IMORGON SKA JAG PLUGGA TILL DET DÄR *PIP* ENGELSKA RESTPROV GREJS! Sen till alla övriga 5 prov elr va de nu va.. till veckan.. JIPPIE. Nä. 

VI SKA FÅ NY REKTOR!!! :D  

HAHA. mm. 

Hejdå. c: 

Presentation


Heter Elin, 14 år.
Har inget liv, så ni får veta vad jag gör. ;)
Kram.

Fråga mig

20 besvarade frågor

Gästbok. :3

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards