elinannamajamarie

Alla inlägg under juli 2011

Av Elin - 31 juli 2011 22:59

Från tältningen och övernattning hos Kajsa. :)

Vi har haft skitkul, ni får väll se bilderna på facebook. Haha..

Jag typ orkar inte lägga upp dem här.


Så man får väll adda elr kolla Elin Lundgren.. tror alla vet hur ja ser ut.. av dem som inte är vän med mig. ^^


 

Bjuder på gammal bild.. Saknar faktiskt håret då det var riktigt ljus brunt..

Blir så snart igen antar jag. ^^

Av Elin - 29 juli 2011 12:22

Ja, idag ska jag campa med Kajsa och Erika. :)

Vi kommer typ säkert dö av alla myror.. om det finns sånt.. Eller så kommer det väll en rabies uggla och dödar oss. :3

Ush..

Haha, åzm om de kom en uggla. :D Med.. rabies. c;

HAHAHA

Fantasi.. <3


Jaja.. Kommer hem på söndag, visar väll bilder osv.. :3


Nu måste jag testa en sak.. folk typ lägger upp ''Dagens outfit'' haha.. måste testa. ;s

 

Lila linne; Hm.

Avklippta Jeans; ? ;s


HAHA MYCKET VA!

Tråkig fakta. :3


Av Elin - 27 juli 2011 21:30

Har färgat håret idag. Testade hårfärgnings mousse.

Den funkar asbra!

Färgade ljusbrunt, det är lite ljusare nu och det röda kanske börjar försvinna..

Utväxten är iallafall borta.


Imorgon träffa älskling på stan. :)  *yay ^^*

Längesen jag träffade honom, har varit sjuk typ.. 2 veckor snart. o.o

Öronvärken släpper inte men huvudvärken har det. :)


Jag har tråkigt..

Hejdå.


 

Av Elin - 26 juli 2011 20:26

Lite bilder. :3


           

Mitt nya fönster är isatt i väggen och imorgon åker vi och köper tapeter, blir nog en svart fondvägg och halv ljus/mörk gråa, eller kanske nån annan färg.

Måste iallafall ha en svart  vägg, annars dör lilla jag. :3

Kram.


Av Elin - 25 juli 2011 13:34

FAN VAD JAG HATAR DETTA!!!

DOM FÖRSTÖR ALLT, FATTAR DOM INTE ATT MAN SER FRAM EMOT GREJER!!

FATTAR DOM INTE ATT MAN PLANERAT SAKER!!

KOMMER PÅ NYA SAKER DAGEN FÖRE, MOGET SÄGER JAG BARA MOGET!!!


   

Av Elin - 24 juli 2011 20:27

Jag trodde vi aldrig mera skulle prata, nu när vi pratar gamla minnena och har sagt förlåt, vet jag att vi aldrig kommer vara osams igen!

Syskon bråkar också, hon är som min syster!


Vet bara att hon alltid kommer finnas med mig vart jag än går! <333

Av Elin - 22 juli 2011 23:09

Idag är det 1 månad sen jag blev tillsammans med Benjamin, älskar dig mest!

Den 22/6-2011 blev det vi! <3 Att det redan gått en månad, tiden går snabbt..


Idag väckte mamma mig, typ vid halv 11. Sen åt ja frukost med henne och pappa.

Sen typ, åka in till vårdcentralen i stan. Min öroninflamation hade inte försvunnit..

Fick nytt pencillin, inte samma som förut, får hoppas på att detta hjälper, vill inte vara sjuk hela året precis. ;s

Haha, gillar inte hon tjejen i labbet.. när man ska ta stick i fingret. o.o

Jo, visst ingen big deal om det liksom, men när hon först gör rent och sen tar den där nåltryckar saken och ska sticka en i fingret, hon gör allt så snabbt. o.o

Haha, men inget farligt.. dog bara. Nejdå, inte ens det. c;


Nej.. har glott igenom två filmer, dem var väll.. sådär..

Hatar när alla filmer ska handla om exakt samma sak hela tiden..

Suck.

Aja, godnatt.

Till den som kan sova. c;



Fin bild.. hahahaha..

Nejmen, bättre det än fjortisbilder. ;s

Ush.. gåshud!

 

Av Elin - 21 juli 2011 23:14

Bakade muffins hos farmor idag. c:

Igår bakade jag det hemma. >.<
Sen nån.. hallonkaka gjorde vi med.
Sen har vi åkt och köpt ägg. >.<
Sen gjorde jag klart min voodoo docka. c:
Sen.. har ja vart hemma, åkte o handla osv med mamma.
Sen har man sovit.

VAD mycket sen det blev. :e
Men saksamma.
Vet inte om jag blir bättre eller sämre, öronvärken börjar komma tillbaka,  dumma pencillin som inte funkar.
Sen får jag mer och mer huvudvärk som leder till sömnproblem som leder till sova till lunch.
Jätte kul att vara sjuk, verkligen! Nej.
Saknar min älskling, vill träffa han imorgon men ska måla boarna med mamma. Asså.. förrådsboa, 2 st.
Haha.. dialekt.
Nejmen, längtar tills vi åker till kusten, saknar dialekten från dom. <3

Mycket skrivet men det får man stå ut med.
Nu ska jag se filmer tror jag.
Det får bli Corpse Bride och A Cinderella Story sen New York Minute om ja orkar.
Klockan är rätt mycket med, borde sova. Måste ta medicin med.
AAAAWWWIIIEEE kommer nu ihåg när vi tittade på Corpse Bride på tyska lektionen och Karin bara: Ni får se den på tyska.
Vi bara: Hur ska vi kunna förstå den??
Hon: Ni gör nog det.
Sen gick det ett tag och hon satte på tysk eller  svensk text. ^^ 
Minnen..
Saksamma.. Hejdå.


Typ så man såg ut idag. :e hade uppsatt hår. Ser ju.. fint ut. uppsatt lugg med.. Ser ju med fint ut.. Näe.

 

Presentation


Heter Elin, 14 år.
Har inget liv, så ni får veta vad jag gör. ;)
Kram.

Fråga mig

20 besvarade frågor

Gästbok. :3

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards