elinannamajamarie

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2011

- Today is a Beautiful day!!

Av Elin - 17 augusti 2011 13:44

Solen typ skiner ute. Haha.


Ehm.. igår åkte jag till vårdcentralen IGEN! Tredje gången nu på två månader tror jag och det var för att jag började få ont i mina öron nån vecka efter senaste medicin kuren. Nu är ja inne på min tredje penicillin kur. Jätte jobbigt är det, måste äta klart det paketet och 1 piller per dag det är ungefär 20 st eller något. o.o

Sen en jävla näs sprej så att nån vätska bakom trummhinnerna försvinner.

JOBBIGT? JA!


Gud.. hopp.. 5 dagar kvar tills skolan börjar också. What a great life..

Nu vet ja inte va ja ska gö idag.. mongo.

Nejmen rensar väll ut min garderob som mamma vill. Använder typ inget så den kommer nog bli tom. O.o

Buhu. D: Nejmen har 2 byrå saker fulla me kläder.. *shhhh*

Men ja, idag kom även mina två långärmade tröjor med posten och bikini byxor som ja kanske ska ha till Spanien i höst, dock såg dom väldigt stora ut så köper nog ett par mindre i stan. :3


SKA även försöka åka in till stan och köpa en bok på bokia.

DEN HAR ÄNTLIGEN KOMMIT UT!! :D

Ehm.. ja.


Nu orkar jag inte underhålla er dyrbara tid.. så.. HEJDÅ! :D




  Min tjocka Bebis och jag står för bilden. :3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 18 september 2011 19:14

Ja nu är det så att jag byter blogg. Både namn och sida.   Den nya bloggen heter elinlundgren.blogspot.com Och det betyder att jag har börjat blogga på blogger/blogspot.    Ni hittar den nya bloggen här! ...

Av Elin - 18 september 2011 13:49


Har man tråkigt så har man det. c;   100 frågor om mig 01. Fullständigt namn: Elin Anna Maja Marie Lundgren. 02. Ålder: 14 år. 03. Vart bor du: Karlskoga.04. Bor tillsammans med: Mamma, pappa och storebroder. 05. Husdjur: 3 katter och min...

Av Elin - 12 september 2011 21:38

Idag efter skolan åkte jag och Kajsa med Sandra hem. c: Tog bussen istället för att gå för att de regnade. c;   Hemma hos Sandra hade vi kul och flumma lite tills det var dags att åka till österledshallen. Vi skulle nämligen gå på salsa träning...

Av Elin - 9 september 2011 22:12


Åkte te stan idag efter skolan med Kajsa och Sandra. c: SKåååååjjj. c:Vi åkte te nöjes och gick hem te Kajsas mamma, lämna väskorna osv.. Sen gick vi o åt på mc. c; Ja tog Happy Meal för ja ville ha en till smurf. Fick nån konstig.. Kajsa, Sandra o j...

Av Elin - 3 september 2011 21:26

Lelin gillar Smurf. c: Jag åt blåbär imorse. Men idag va ja på BIO med AMANDA och det var KUL!! Vi såg smurfarna i 3D. c: Haha krångel med present korten.. Den lagga typ fast så ja bara.. ajda. Den enda fungerande biomaten.. grattis.. Men sto...

Presentation


Heter Elin, 14 år.
Har inget liv, så ni får veta vad jag gör. ;)
Kram.

Fråga mig

20 besvarade frågor

Gästbok. :3

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards