elinannamajamarie

Alla inlägg under april 2011

Av Elin - 21 april 2011 19:47

Idag då.. molnigt ute på morgonen, vi gick upp till marknaden köpte ingenting där, väntar på marknaden i Santa Pola istället.
Det börja regna när vi gick mot bilen, vi var lata och orkade inte gå upp för backen.. haha.. Nejmen mamma och pappa stanna o prata med Gunbritt, en svensk som säger mmm aaa hela tiden.. haha jobbigt..
Sen börja det spöregna och det hördes muller så vi gick till bilen.
Vi körde in mot "Alicante" vi bor i Grand Alacant, en lång bit bort.
På vägen såg ja blixtar  bortåt lite över horisonten, så ovädret var långt bort iallafall.
Vi åkte till ett köpcenter med massa bra affärer H&M fanns där med.
Men det var som det  i Torreveija, samma sak fast lite mer affärer.
Köpte en tröja inne på Springfield och sen armband och örhängen på Clarier elr vad det hette? o.o
Allt är typ hälften gg billigare här nere så det är bra. :)
Sen skulle vi till ett annat köpcenter, vi virrade runt tills vi hittade det, hela nedevåningen på den.. asså WOW  smycken, det glittra överallt!!
Jag bara: välkommen till elins himmelrike, biljetter finns i kassan..
Men de roliga är att ja hatar glitter, ush.. haha, men alla i kassorna dom hade kostym och fina kläder och vakter stod vid ingången och vaktade, riktig lyx det där.
Men alla våningar var typ bara lyx kläder och sånt, vi orkade inte kolla så vi tog hissen ner och gick och åt på Burger King.
Stackars tant.. haha.. hon hade fått sin mat och vad jag uppfattade ( jag som inte läser spanska) så frågade hon i kassan om hon ville ha hjälp att bära till bordet, tanten hade ju resväska med sig och handväska och oj oj..
Hon bara nää, sen tog hon handväskan under armen och resväskan och vände sig om och gick, hon typ.. tappade sin glass och drickan for i golvet.. jag satt och försökte hålla mig för skratt.. hahaha xD
Nääh, de va synd om henne :)
Men när vi ätit klart så gick vi till bilen, lite problem i p-huset men sen kom vi ut.
Vi försökte hitta till vägen hem och det gjorde vi med, förbi B-kullen på köpet. ;)
Och regnet hade slutat med. *jippie*
Hemma nu har jag suttit och skrattat medans jag kollade på ''världens bästa hotell'' haha Leif är min favorit!!
Imorgon väntas fint väder så det blir stranden hoppas vi. :)
Nu ska jag.. ja jag vet inte, men grilla ska vi ikväll och jag hoppas jag får nuggets. haha..
Skriver mer när jag orkar.. ^^



  Inte såhär världens bästa bild, men detta är utsikten vi har, bergen bakom dimman, husen nere i dalen, flygplatsen längre bort.

Fin utsikt när planen lyfter. :)





Av Elin - 18 april 2011 21:50

Har pappas bärbara mini laptop.

En internetsladd som fanns i huset.

Jag älskar spanie!!


Idag sola jag.

Somnade medans ja sola ryggen så är lite öm.

Jätte skönt.. hahahahahah..


Saknar alla i sverige.

Puss på  er.

Av Elin - 16 april 2011 17:13

Imorgon åker jag till Spanien - Gran Alacant även såkallat ''Alicante''.

Åker med planet.. 7 - halv 8, vet inte riktigt från Skavsta flygplats i nyköping tror jag.. Japp det var det.

Men jag tror jag har packat klart, det blev inte mycket, men en del iallafall.

Nu ska jag.. elr jag vet inte va jag ska gö nu mer än att säga att jag inte kommer blogga på 10 dagar.

Puss hej..

Av Elin - 13 april 2011 20:05

Jag har vart i skolan idag.

Jag åt lunch idag.

Imorgon far jag te stan med SniFF, Kajsa o Erika. :)

Vi ska ha kul!

Sen är resten av veckan typ.. uppbokad.

Nu är det bara.. 4 dagar kvar tills jag åker till spanien.

Taggataggataggataggataggataggatagga.


JAG HAR STRÄCKT NÅTT I NACKEN!!! L****'s fel...


Idag blev inlägget kort.. men jag orkar inte mer, finns inget att skriva om.. haha..


   Bild från nyss

Håret idag; Krusat underhår och plattat överhår. Rätt Najs. Haha ^^

Av Elin - 11 april 2011 22:51

LEDSEN.. ATT JA VART OSOCIAL!!

*Käftsmällpåmig* 

Haha.. har inte hänt mycket. 

Nu är det bara 6 dagar kvar tills jag åker till spanien.

As gött.. haha.. nåra st som ska trängas i mitt h-bagage ;) 

Säger bara : Lycka T! 


Idag har ja på mig: Söt gustav tröja, jeaaaaaans.. strumpor  (A) 

Haha.. nejmen.. jag ska sova snart.. om ja orkar. ^^ 

Hejdå!!

   

 På lite av bilden man ser min gustav tröja.. mina as snygga jeans.. ah fast ne.. ahha :E

Hejdå. Kram ^^                                












Av Elin - 10 april 2011 19:05

Idag, suttit inne, imorse såg jag filmen stjärnsystrar.. aw.. gamla minnen. :')

Sen såg jag filmen Heidi. Ännu mer gamla minnen. :')

Tänk, när jag var liten, min mormor är ju tysk, fast hon bodde ju i KGA som ja då, men jag var  hos henne, sov hos henne på loven, studie dagarna, hon tog hand om mig när jag var sjuk. Älskar henne. Saknar henne så mycket. :'(

Men jämt när jag var hos henne, så tittade vi på tysk tv.

Jag som inte kunde nånting bad henne säga vad dom sa.

Varje litet ord sa hon vad det betydde.

Tänk att man har en sån mormor. Älskar dig Mommo, kommer alltid att göra det.♥


Nu har jag även letat fram texten till rosor i snö.

Sitter och sjunger på den med.

Tänker även.. 3-4 år tillbaka. Då jag misste 2 andra kära vänner.

Gud vad man verkligen kan sakna folk..

Hon 15 år.. först..

Nån vecka/dag senare, han 13 år.. sen..  :(


Jag älskar er alla.

Saknar er

Tänker på er

Gråter fortfarande när jag hör samma namn

får en flash back på olyckan.

Fan..

Vila i frid ♥


 
  

Av Elin - 8 april 2011 20:47

Nu har man hämtat kvitto sak idag så nu är det bara att vänta till juli då Karlskogas Putte i Parken är. Gött att bo i Karlskoga, då är det inte så långt. ;)


Ja vill ha mera Coca Cola Vanilj.. den tog nyss slut. :(



MIN BILD JAG VILL HA VILL INTE LADDAS UPP SÅ JAG ORKAR INTE LÄGGA UPP EN ANNAN!!!!!!!!!!!

Av Elin - 6 april 2011 19:19

Idag då, skolan.

No, kolla på lite filmer, tror ja somna på första.. vet inte..

Sen den andra var jätte rolig. :)

Sen hade vi evet, upp mot Sandviken, på vägen fick man välja mellan att gå i massa lera eller isen brevid leran..

Då blev det isen!! Elr, snöhögen som va som is.. ;)

Nejmen aa.. sen idrott. Tennis

Haha, så himlans kul är det. :)

Efter de hade vi lunch, fiskbullarna, made in japan = radioaktiva. Åt dem inte ens, lite ris va allt o en hård macka. :)

Sen hade vi 40 min rast till!! Och då får en person va lite MER läskig.. Nåra förstår..

Sen hade vi svenska, somnade under den där dikt filmen, sen 5min rast o sedan engelska..

Sen dumma mentortid och sen SET, men SET var roligt idag. ;)


SÅ det var min trista skoldag!!!

Kom på lite sent att ja skulle ta tidig buss så vänta nere vid bussen på den andra, då började det växa fram en låt i huvet på mig.

Tror den kan bli nått.. Men är inte säker..

Saksamma.. sovit typ när ja kom hem, och sätt tv.

Åt nyss med.. aja, hejdå. :)


 

Presentation


Heter Elin, 14 år.
Har inget liv, så ni får veta vad jag gör. ;)
Kram.

Fråga mig

20 besvarade frågor

Gästbok. :3

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards