elinannamajamarie

Alla inlägg under februari 2011

Av Elin - 28 februari 2011 13:52

Maha!

Jag tror att South Park är mitt favorit program. c:

Haha, tittar på det varje dag!!!

älskar min Kenny !! MIN!   



  


OCH MED MIN SÅ MENAR JAG ATT KENNY ÄR MIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Mihi. c;

Av Elin - 27 februari 2011 15:18

Oj.. finns många jag vill byta med.. men..

Asså jag vet att jag måste skriva nån men... jag vill inte..

Tar det en annan gång!!!

Av Elin - 27 februari 2011 15:08

Ja igår den 26/2 så fyllde jag 14 år. :)

Det var kul att bli 1 år äldre.. haha. ^^

Men fick iallafall detta :

* Godis

* Nitarmband

* Röda armband

* Blommor.. ;s

*Örhängen av bästa Amanda

* Ljusgrej av bästa Amanda

* 1000 kr sammanlagt av alla jag fick pengar av. (:

 

Jag kommer få svarta converse en annan dag, sen kommer jag få mer grejer. (:

Kommer även få piercingen i örat en annan dag.. även fast jag vill ha den nånannan stans.. >:[

 

Men dag 22 grejen då glömde blogga igår, hade hög feber också så orkade inte..

Men det kommer nu..

Min reaktion är : Måste borsta håret...

Av Elin - 25 februari 2011 19:59


Tror det var mamma som tog denhär bilden. :) Den är gammal, den är från skolavslutningen i 6an  .. Saknar dom 2 dagarna före.. :'(

Av Elin - 24 februari 2011 21:43

Hej, idag mår ja sämre.. :(

Känns verkligen som att jag hostar ur mig tarmarna snart.. :(

Kan man det?? o.o

Btw;  Tänk om ja hostar ihjäl mig inatt...

UUUSSHH HEMSK TANKE!!!

 

Men iallafall följde med mamma och bror min till Örebro trots min feber och hesa röst, hosta och huvudvärk och allt vad jag hade. :s

Inte så mycket som köptes in där idag iallafall..

Vi va inne på ikea, bror min fick de han ville ha.. coop va vi inne på, sist marieberg. Vi var först hos tandäkarn med  bror min för de va därför vi va i örebro.. :e

Men ingen affär hade öppnat när vi var klara hos tandläkaren, så vi fördrev tiden lite på coop. Sen på ikea och när vi var vid sofforna sa nån i högtalare '' NU ÄR KLOCKAN 10.00 OCH IKEA ÖPPNAR...'' Haha lite skumt.. ;)

Men vi tog en liten frukost där idag.. eller frukost och frukost.. det jag åt var väll 1 glas med yoghurt med lite flingor och sen en kopp te för halsen.. sen ville ja ha kaffe.. så ja tog kaffe.. asså guuud vad gott det är!!!

Mamma tycker ja e galen.. men men, det braiga var med att ja fick en Dark Dog inne på coop, och sen inne på ikea sa bror min att jag säkert druckit minst 1 halv liter koffein idag! xD Guud..

 

Men på marieberg... där handlar ju dagens inlägg om.. allt är köpt på Siba. Hade 500 kr presentkort som datumet går ut på den 28/2-11, vill inte slösa 500 då.. :s

Detta köptes :


 

Dumma mej filmen jag såg på bio med Bexii. :')

Asså den dan är oförglömlig!! <3


 

En cola som kosta 15 men fick den för 14. ;)

Annars hade vi behövt betala 501 kr.. så fick 1 kr billigare. ^^


 

Ett litet dator spel. :)

Obs; Tycker ni ska ignorera den lilla 18 saken där..

Men var   om det.. ;)


 

En skräckfilm. :)


 

En barnförbjuden skräckfilm...

Meen sshhyyysshhh om den med. :)


  

En till skräckfilm.. :)

 

 

Lite extra bilder.. ;$


   Sjuk Lelin som väntar på sin bror.. och la sig och biffa ut sig i hela baksätet för att hon nästan somnade/svimmade.. ):

( ignorera blåa ögon..... ooooch jag har inte färgat ögonbrynen eller plockat dom!!)  


  

Gubben i ' Dumma mej's ' Jätte söta... hund.. :)

Haha när Agnes frågar : Vad är det där för ras?

Gubben: Han är.... Jag vet inte.

Så himla bra. XD

FILMEN SOM REKOMENDERAS ATT SES AV ALLA!!!!

Av Elin - 23 februari 2011 14:21

Oj.. Jag som älskar så många filmer. o.o

Men.. Jag har inte nån speciell ''favorit''

Utan jag älskar alla skräck filmer. :)

Dem är mina _FAVORIT_ filmer.

Alla dom från A till Ö :)

Om det nu finns så många förstås.   

 

 

Jag har gått o bleve sjuk nu med. :(

Har feber, sprängande huvudvärk, ont i halsen och är hes. :(

Ont i halsen och det där kan bero på att jag red igår, vi red ute så därför har ja nog ont i halsen. :s

Men innan ridningen tog ja tempern och hade 37,7.

'Och i morse hade jag 38,3. :( snyyft..

Men hoppas bli bra tills imorn då jag ska te örebro med mamma och bror mib och till min födelsedag på Lörda då Sandra ska komma. :)

Men alla andra som är lika sjuka som jag säger jag  Krya på er!! * ger kraam*

Av Elin - 22 februari 2011 19:42

Idag har jag ätit detta:

Frukost : Etthalvt glas nyposoppa

Lunch : Panpizza

Middag: Koldolme, en potatis, sås, lingonsylt.

Äter inte mycket jag vet.. TVINGA MIG INTE ATT ÄTA HELLER!!



Färgade håret igår med.

Med färgen Brunviolett.

Det roliga var att det är röd färg. :)

Men Sandra idag när vi kommit till stallet att man såg att det var lite lila. ;p

Så då har man Svart/Brun/Röd/Violett hårfärg. :)

När ja fixar min kamera så ska ja ta ett foto. :)

Ovido - Quiz & Flashcards